Δημοσιεύτηκε: 22 Σεπ 2009, 22:52
από mrjack
filippos.xf έγραψε:
FrostWire (εντυπωσιακή ομοιότητα με το limewire, καλό προγραμματάκι)


Λογικο, στον ιδιο κωδικα βασιζονται.