Δημοσιεύτηκε: 24 Σεπ 2009, 23:50
από sokoban4ever
@tsianos1
έτσι έτσι
Debian και ξερό ψωμί ;)
εεεεεε άντε και μερικά debian based distros ... όπως το Ubuntu :P
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:D