Δημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2009, 02:10
από Nisok
Αρχικά καλώς ήρθες.

Στο forum όμως δεν επιτρέπεται η χρήση greeklish.
Πρέπει να διορθώσεις το post σου.