Δημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2009, 18:58
από jemadux
ποιο λειτουργικο συστημα απο αυτα πιστευετε οτι ειναι καλυτερο ?

και γιατι ?

το linux ειναι καλυτερο απο τα windows και τα mac ειναι καλυτερα απο τα windows
ας συγκρινουμε ποιο λειτουργικο συστημα ειναι απο τα outsider των Η/Υ ειναι τα καλυτερα



πρωτον δεν θελω να ακουσω οτι επειδη τα mac ειναι close-source καλυτερα ειναι το linux