Δημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2009, 18:58
ποιο λειτουργικο συστημα απο αυτα πιστευετε οτι ειναι καλυτερο ?
και γιατι ?
και γιατι ?
το linux ειναι καλυτερο απο τα windows και τα mac ειναι καλυτερα απο τα windows
ας συγκρινουμε ποιο λειτουργικο συστημα ειναι απο τα outsider των Η/Υ ειναι τα καλυτερα
πρωτον δεν θελω να ακουσω οτι επειδη τα mac ειναι close-source καλυτερα ειναι το linux