Δημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2009, 19:12
από c7p
Εξαρτάται για τι χρήση προορίζεις τον υπολογιστή ... Αν είσαι σχεδιαστής ένα mac είναι φτιαγμένο για σένα, αν είσαι μέσος χρήστης ή poweruser το linux είναι για σένα.

έγραψε:πρωτον δεν θελω να ακουσω οτι επειδη τα mac ειναι close-source καλυτερα ειναι το linux

Αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω :wtf:. Δεν είναι ένας παράγοντας επιλογής ;
Spoiler: show
Δες γιατί λέμε "όχι" στο κλειστό λογισμικό http://en.windows7sins.org/