Δημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2009, 19:12
Εξαρτάται για τι χρήση προορίζεις τον υπολογιστή ... Αν είσαι σχεδιαστής ένα mac είναι φτιαγμένο για σένα, αν είσαι μέσος χρήστης ή poweruser το linux είναι για σένα.
Αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω
. Δεν είναι ένας παράγοντας επιλογής ;
έγραψε:πρωτον δεν θελω να ακουσω οτι επειδη τα mac ειναι close-source καλυτερα ειναι το linux
Αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω
Spoiler: show