Δημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2009, 20:39
από gio64bit
Συμφωνώ με τον digibill. Το MacOS X είναι πολύ πιο εύκολο ιδίως για τον αρχάριο, καθώς το hardware είναι φίλος του, κι όχι κάποιος άγνωστος που δεν ξέρει πώς θα του φερθεί, όπως συμβαίνει στο linux. Από εκεί και πέρα, το θέμα είναι τι software χρησιμοποιεί κανείς, και με ποιον τρόπο. Καθώς περνά ο καιρός, το λειτουργικό σύστημα θα έχει όλο και λιγότερη σημασία, αφήνοντας τον πρωταγωνιστικό ρόλο στις εφαρμογές. Επιπλέον, κάθε χρήστη τον ενοχλούν πράγματα που για άλλους είναι εντελώς αδιάφορα. Εμένα ας πούμε, το macOS δεν με βολεύει καθόλου στη δουλειά μου, γιατί δεν μπορώ να το φέρω στα μέτρα μου (it's either the Apple way or the highway :lol: ), και προτιμώ την προσαρμοστικότητα του gnome. Αλλά αντικειμενικά ψηφίζω MacOS λόγω του δεσίματος με το hardware, που έχει ως συνέπεια λιγότερα προβλήματα για τον χρήστη. Άδικο; Άδικο...