Δημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2009, 21:14
από atermon
KDE 4 vs. Snow Leopard? :think: :crazy: :eh:
Αυτή όμως η μαγκία με το ποντίκι και το πλήκτρο μηλαράκι...ιδιότροπη! :wtf: