Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2009, 17:05
από ftso
vagrale13 έγραψε:Αφου εισαι υπερκαλυμενος, οπως λες, με τα παραθυρα. :think:

Που ακριβώς το λέει αυτό?

vagrale13 έγραψε:Αυτο φιλικα σου το λεω, μιας και θςωρεις πιο σωστα, πιο γρηγορα, πιο σταθερα, πιο βολικα τα παραθυρα.

και αυτό?

vagrale13 έγραψε:Υπαρχει καλυτερη λυση, το vbox αν θελεις να κανεις κατι τετοιο!

Υπάρχουν και περιπτώσεις που δεν δουλεύει αποτελεσματικά η λύση αυτή.
Παράδειγμα...
Linux host + windows guest (auto cad, 2D-3D design κτλ)

Η λύση Windows host + linux guest είναι ίσως καλύτερη για την περίπτωση του φίλου.
Αλλά τα 20-30 GB στην σημερινή εποχή δεν είναι και τόσο μεγάλο μέγεθος αν θέλει να χρησιμοποιεί και κάτι άλλο στις περιπτώσεις που τον βολεύει καλύτερα...