Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2009, 18:56
Νομίζω οτι καποιοι εχουν παρερμηνευσει το προηγούμενό μου post και αναφερουν πραγματα τα οποια εγω ποτέ δεν υποστηριξα..
@vagrale13
Οπως πολυ σωστα σου ειπε και ο ftso,σε κανενα σημειο δεν υποστηριξα οτι τα windows ειναι πιο βολικα,πιο γρηγορα,πιο σταθερα κοκ απο το ubuntu..Με συγχωρεις αλλα αυτο προκειται για ενα δικο σου αυθαιρετο συμπερασμα που δεν στηριζεται πουθενα..Αλλιώς αν εχω αδικο,παρεθεσε αποσπασμα απο το post μου που οντως ειπα αυτα που υποστηριζεις..Σε παρακαλω μην βαζεις στο στομα μου λογια τα οποια δεν εχω πει..Σαφεστατα σεβομαι απολυτως την αποψη σου αλλα νομιζω καλο ειναι να μην τα ισοπεδώνουμε ολα..Σε ευχαριστω ομως που μου δινεις την δυνατοτητα να το ξεκαθαρισω: ΟΧΙ δεν θεωρω οτι τα windows ειναι καλυτερα,ταχυτερα,ασφαλεστερα,βολικοτερα απο το ubuntu..Σε καμια περιπτωση..Ομως λογω επαγγελματος και μονο, πιστευω οτι τα windows ειναι η καλυτερη λυση για καποιον που συνεχεια χρησιμοποιει προγραμματα οπως το autocad ή το Catia δηλαδη χρησιμοποιει τον υπολογιστη του και για επαγγελματικους σκοπους όπως κανουμε εμεις οι μηχανικοι..Και αυτο το ειπα για να απαντησω σε καποιον που ειπε οτι "αγοραζουμε τα windows μονο και μονο για να κανουμε τον gates πλουσιοτερο"..σε αυτην την αποψη προσπαθησα να απαντησω..
και μιας που με ρωτησες γιατι ασχολουμε με το ubuntu,στην αρχη το εκανα απο περιεργεια να να ανακαλυψω τη φιλοσοφια του ubuntu και για να μαθω να χειριζομαι ενα διαφορετικο λειτουργικο,αλλα συνεχιζω να το χρησιμοποιω επειδη παρατηρω οτι ειναι οντως καλυτερο σε παρα πολλα σημεια απο τα windows...Οταν δεν χρησιμοποιω στον υπολογιστη τα προγραμματα που ανεφερα παραπανω,αλλα μπαινω μονο για να σερφαρω ή για να γραψω κανα προγραμματακι στην C,τοτε χρησιμοποιω ubuntu..Χρησιμο μου ειναι και το ubuntu όχι ομως οταν προκειται να χρησιμοποιησω τον υπολογιστη για το autocad..Οπότε, γιατι να το απεγκαταστησω εντελως απο το σκληρο??..Γιατι ειμαι υποχρεωμενος να επιλεξω στρατοπεδο "windows ή ubuntu" οταν θελω να τα χρησιμοποιω και τα 2 λειτουργικα??..Μέση λυση δεν υπαρχει??..
@fillipos.xf
Τι ακριβως εννοεις οταν λες "Μην ξεφεύγουμε κιόλας από το θέμα με διάφορα υποθετικά σενάρια off topic."??..Ποιο ειναι το υποθετικο σεναριο που ανεφερα??..Αν η Canonical δεν επαιρνε εσοδα απο την επι πληρωμη τεχνικη υποτηριξη που παρεχει, θα εξακολουθουσε να υπαρχει??..Δεν ειναι κερδοσκοπικη εταιρεια??..Δεν εχει εσοδα και εξοδα και δεν αντιμετωπιζει κινδυνο χρεοκοπιας??.Υπόκεινται στους νομους της αγορας η εταιρεια αυτη ή οχι??..
Και επισης για το ποιος ειναι off topic απο την αρχη της συζητησης του θεματος,αυτο καλυτερα μην το λες μονο σε εμενα..Το topic αφορα την ειδηση "πετυχημενο το ντεμπουτο των win7" και οι περισσοτεροι εχουν αναλωθει σε συζητησεις του τυπου "γιατι εγω δεν προκειται ποτε μα ποτε να βαλω τα παραθυρα"..Διαβασε αν θελεις τα σχολια απο την αρχη του topic και μετα ελα να ξαναμιλησουμε για το ποιος ειναι on ή off topic..Δεχομαι την κριτικη σου αλλα εφοσον αποκαλεις εμενα off topic τοτε σε καλω να το πεις και στους αλλους αυτο ..Εμενα ισα-ισα το πρωτο μου post αφορουσε σχολιαμο της ειδησης αυτης και οχι σχολιασμο του πιο απο τα 2 λειτουργικα ειναι καλυτερο οπως εκαναν αρκετοι αλλοι εδω μεσα..
@vagrale13
Οπως πολυ σωστα σου ειπε και ο ftso,σε κανενα σημειο δεν υποστηριξα οτι τα windows ειναι πιο βολικα,πιο γρηγορα,πιο σταθερα κοκ απο το ubuntu..Με συγχωρεις αλλα αυτο προκειται για ενα δικο σου αυθαιρετο συμπερασμα που δεν στηριζεται πουθενα..Αλλιώς αν εχω αδικο,παρεθεσε αποσπασμα απο το post μου που οντως ειπα αυτα που υποστηριζεις..Σε παρακαλω μην βαζεις στο στομα μου λογια τα οποια δεν εχω πει..Σαφεστατα σεβομαι απολυτως την αποψη σου αλλα νομιζω καλο ειναι να μην τα ισοπεδώνουμε ολα..Σε ευχαριστω ομως που μου δινεις την δυνατοτητα να το ξεκαθαρισω: ΟΧΙ δεν θεωρω οτι τα windows ειναι καλυτερα,ταχυτερα,ασφαλεστερα,βολικοτερα απο το ubuntu..Σε καμια περιπτωση..Ομως λογω επαγγελματος και μονο, πιστευω οτι τα windows ειναι η καλυτερη λυση για καποιον που συνεχεια χρησιμοποιει προγραμματα οπως το autocad ή το Catia δηλαδη χρησιμοποιει τον υπολογιστη του και για επαγγελματικους σκοπους όπως κανουμε εμεις οι μηχανικοι..Και αυτο το ειπα για να απαντησω σε καποιον που ειπε οτι "αγοραζουμε τα windows μονο και μονο για να κανουμε τον gates πλουσιοτερο"..σε αυτην την αποψη προσπαθησα να απαντησω..
και μιας που με ρωτησες γιατι ασχολουμε με το ubuntu,στην αρχη το εκανα απο περιεργεια να να ανακαλυψω τη φιλοσοφια του ubuntu και για να μαθω να χειριζομαι ενα διαφορετικο λειτουργικο,αλλα συνεχιζω να το χρησιμοποιω επειδη παρατηρω οτι ειναι οντως καλυτερο σε παρα πολλα σημεια απο τα windows...Οταν δεν χρησιμοποιω στον υπολογιστη τα προγραμματα που ανεφερα παραπανω,αλλα μπαινω μονο για να σερφαρω ή για να γραψω κανα προγραμματακι στην C,τοτε χρησιμοποιω ubuntu..Χρησιμο μου ειναι και το ubuntu όχι ομως οταν προκειται να χρησιμοποιησω τον υπολογιστη για το autocad..Οπότε, γιατι να το απεγκαταστησω εντελως απο το σκληρο??..Γιατι ειμαι υποχρεωμενος να επιλεξω στρατοπεδο "windows ή ubuntu" οταν θελω να τα χρησιμοποιω και τα 2 λειτουργικα??..Μέση λυση δεν υπαρχει??..
@fillipos.xf
Τι ακριβως εννοεις οταν λες "Μην ξεφεύγουμε κιόλας από το θέμα με διάφορα υποθετικά σενάρια off topic."??..Ποιο ειναι το υποθετικο σεναριο που ανεφερα??..Αν η Canonical δεν επαιρνε εσοδα απο την επι πληρωμη τεχνικη υποτηριξη που παρεχει, θα εξακολουθουσε να υπαρχει??..Δεν ειναι κερδοσκοπικη εταιρεια??..Δεν εχει εσοδα και εξοδα και δεν αντιμετωπιζει κινδυνο χρεοκοπιας??.Υπόκεινται στους νομους της αγορας η εταιρεια αυτη ή οχι??..
Και επισης για το ποιος ειναι off topic απο την αρχη της συζητησης του θεματος,αυτο καλυτερα μην το λες μονο σε εμενα..Το topic αφορα την ειδηση "πετυχημενο το ντεμπουτο των win7" και οι περισσοτεροι εχουν αναλωθει σε συζητησεις του τυπου "γιατι εγω δεν προκειται ποτε μα ποτε να βαλω τα παραθυρα"..Διαβασε αν θελεις τα σχολια απο την αρχη του topic και μετα ελα να ξαναμιλησουμε για το ποιος ειναι on ή off topic..Δεχομαι την κριτικη σου αλλα εφοσον αποκαλεις εμενα off topic τοτε σε καλω να το πεις και στους αλλους αυτο ..Εμενα ισα-ισα το πρωτο μου post αφορουσε σχολιαμο της ειδησης αυτης και οχι σχολιασμο του πιο απο τα 2 λειτουργικα ειναι καλυτερο οπως εκαναν αρκετοι αλλοι εδω μεσα..