Δημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2009, 01:50
Δηλαδή είναι το ubuntu πως θα έπρεπε να είναι!!!
Αυτό θα κατευάζω από εδώ και πέρα!!!!!
Αυτό θα κατευάζω από εδώ και πέρα!!!!!
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/