Δημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2009, 01:50
από spyroskaftanis
Δηλαδή είναι το ubuntu πως θα έπρεπε να είναι!!!
Αυτό θα κατευάζω από εδώ και πέρα!!!!!