Δημοσιεύτηκε: 14 Δεκ 2009, 02:21
Ψηφίσα Όχι αν και είχε περάσει παλιότερα ένα φεγγάρι από τον υπολογιστή μου ( στο 8.10) γιατί σε 9.04 και 9.10 δεν το ακούμπησα. Σε ένα βαθμό χρήσιμο είναι αν και όταν υπάρχει native εναλλακτική την προτιμώ ακόμα κι αν της λείπουν κάποιες δυνατότητες.