Δημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2009, 11:23
Είναι ωραίο να βλέπεις την MS να πέφτει στον λάκκο(πατέντες) που έχει σκάψει και συντηρεί με πάθος τόσα χρόνια η ίδια (και όχι μόνο). Το καλύτερο βέβαια είναι αυτός ο λάκκος να κλείσει μια για πάντα

To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/