Δημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2009, 11:23
από ubuntunoid
Είναι ωραίο να βλέπεις την MS να πέφτει στον λάκκο(πατέντες) που έχει σκάψει και συντηρεί με πάθος τόσα χρόνια η ίδια (και όχι μόνο). Το καλύτερο βέβαια είναι αυτός ο λάκκος να κλείσει μια για πάντα ;) ;)