Δημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2010, 05:33
από ntinos_
Χμμμ. μία ακόμα καλή ιδέα είναι τα photoplay ;) αντί να δώσεις ένα σορό χρήματα για αυτά παίρνει κανα 2 οθόνες αφής για το PC και να ανοίγουν με την ώρα :D το linux (σε όλες τις διανομές) έχουν ένα σορό τέτοια παιχνιδάκια και με οθόνη αφής θα είναι μια χαρά (πιστεύω). αλλά δεν ξέρω αν αξίζει...

ένα που βρήκα έχει 500 ευρό... photoplay
και μία οθόνη έχει 349.00 στο e-shop.gr touch screen.

ίσος στο e-bay να τη βρεις και πολύ ποιο φτηνή μια τέτοια οθόνη ;)

151 ευρό διαφορά και αν έχει κανένα PC (παλιό) εκεί πέρα η αν μπορεί να βρει κανένα τζάμπα θα γλιτώσει αρκετά. αν σε αυτά τα PC τα χρεώνει και 1.50 το 30 λεπτο (υποτίθεται πως θα είναι ΜΟΝΟ για τέτοια puzzle games) θα τα κάνει απόσβεση αρκετά ποιο γρήγορα. αν σκεφτείς κιόλας οτι με 1.50 ευρό παίζεις μόνο 3 παιχνίδια στο photo play ;)

σε αυτή την ιδέα ίσος να πρέπει να γίνει ιδική διαμόρφωση στο περιβάλλον του ubuntu ώστε να βλέπουν μόνο τα games με κάποιον εντυπωσιακό τρόπο(?)