Δημοσιεύτηκε: 09 Ιαν 2010, 20:22
Apopa δε διαφωνώ, πραγματικά είναι εντυπωσιακό το KDE 4!
Τώρα αυτό με το kubuntu δεν το ήξερα! Νόμιζα ότι ήταν θέμα του KDE. Πάντως και mandriva και suse που δοκίμασα λίγο πάλι τα ίδια προβλήματα μου φάνηκε ότι είχε.
Έχω ξαναγράψει ότι από kde ξεκίνησα και κάποια στιγμή σίγουρα θα επιστρέψω. Πότε?
1. Όταν βελτιωθεί η σχέση του με τις GTΚ εφαρμογές (πχ synaptic σε kubuntu)
2. Όταν δε θα κρασάρει το desktop για άσχετους λόγους, και να βλέπω μόνο μία λευκή εικόνα.
3. Όταν δε θα μου πετάει κάθε 3 και λίγο το παράθυρο debug για κάποιο σφάλμα (συνήθως είναι το πρώτο που αντιμετωπίζω στο kde)
4. Όταν στο "δεξί-κλικ" φτάσει το KDE3.5
5. Όταν γίνει λίγο πιο φιλικός ο amarok, γιατί με το που πέρασε στην έκδοση 2 τον έχασα λίγο...
6. Όταν μπορώ να κάνω update από την 4.x.(y) στην 4.x.(y+1) ή ακόμη και από την 4.(χ) στην 4.(χ+1) χωρίς να έχω πρόβλημα (και αυτό δεν είναι μόνο του kubuntu, αλλά και όλων των kde os). Δηλαδή να συμβαδίζει το desktop μου με την τελευταία έκδοση του kde.
7. Όταν το ubuntu (όχι το kubuntu) πάρει στα σοβαρά και το kde.
Συμφωνώ πάντως ότι στο KDE έχει γίνει εντυπωσιακή δουλειά και μπράβο στους developer, αλλά δεν έπρεπε να γίνει μαχαίρι η αλλαγή. Ίσως η πρώτη έκδοση του KDE να έπρεπε να είναι η 4.2 και η 4.0-4.1.4 να ήταν κάτι σαν alpha-beta-rc... Έχασε πολύ κόσμο.
Όσο για το gnome, αυτή τη στιγμή (είναι βέβαια πολύ νωρίς) δεν είναι για καθημερινή χρήση, θέλει πολλά ακόμη! Επίσης, ξέρω ότι γίνεται εκκαθάριση στις βιβλιοθήκες του οπότε κι εκεί φοβάμαι...
σσ. Θα ήθελα να δω πως θα αντιδρούσαν οι τύποι που ρωτήθηκαν στο video αν τους έλεγαν πως αυτό που έβλεπαν ήταν linux!
Τώρα αυτό με το kubuntu δεν το ήξερα! Νόμιζα ότι ήταν θέμα του KDE. Πάντως και mandriva και suse που δοκίμασα λίγο πάλι τα ίδια προβλήματα μου φάνηκε ότι είχε.
Έχω ξαναγράψει ότι από kde ξεκίνησα και κάποια στιγμή σίγουρα θα επιστρέψω. Πότε?
1. Όταν βελτιωθεί η σχέση του με τις GTΚ εφαρμογές (πχ synaptic σε kubuntu)
2. Όταν δε θα κρασάρει το desktop για άσχετους λόγους, και να βλέπω μόνο μία λευκή εικόνα.
3. Όταν δε θα μου πετάει κάθε 3 και λίγο το παράθυρο debug για κάποιο σφάλμα (συνήθως είναι το πρώτο που αντιμετωπίζω στο kde)
4. Όταν στο "δεξί-κλικ" φτάσει το KDE3.5
5. Όταν γίνει λίγο πιο φιλικός ο amarok, γιατί με το που πέρασε στην έκδοση 2 τον έχασα λίγο...
6. Όταν μπορώ να κάνω update από την 4.x.(y) στην 4.x.(y+1) ή ακόμη και από την 4.(χ) στην 4.(χ+1) χωρίς να έχω πρόβλημα (και αυτό δεν είναι μόνο του kubuntu, αλλά και όλων των kde os). Δηλαδή να συμβαδίζει το desktop μου με την τελευταία έκδοση του kde.
7. Όταν το ubuntu (όχι το kubuntu) πάρει στα σοβαρά και το kde.
Συμφωνώ πάντως ότι στο KDE έχει γίνει εντυπωσιακή δουλειά και μπράβο στους developer, αλλά δεν έπρεπε να γίνει μαχαίρι η αλλαγή. Ίσως η πρώτη έκδοση του KDE να έπρεπε να είναι η 4.2 και η 4.0-4.1.4 να ήταν κάτι σαν alpha-beta-rc... Έχασε πολύ κόσμο.
Όσο για το gnome, αυτή τη στιγμή (είναι βέβαια πολύ νωρίς) δεν είναι για καθημερινή χρήση, θέλει πολλά ακόμη! Επίσης, ξέρω ότι γίνεται εκκαθάριση στις βιβλιοθήκες του οπότε κι εκεί φοβάμαι...
σσ. Θα ήθελα να δω πως θα αντιδρούσαν οι τύποι που ρωτήθηκαν στο video αν τους έλεγαν πως αυτό που έβλεπαν ήταν linux!