Δημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2010, 10:59
Επειδή τον τελευταίο καιρό το θέμα του Kubuntu με «έτρωγε», βλέποντας σχόλια για το KDE και εικόνες από desktops είπα να του δώσω μια ευκαιρία. Το είχα ξανακάνει παλιότερα χωρίς να επιμείνω, οπότε και κάμφθηκα τελικά. Τώρα όμως ήρθε η ώρα...
Αυτό που θέλω είναι να μου πείτε, όσοι το χρησιμοποιείτε, είναι τι ρυθμίσεις κάνετε και τι εργαλεία (προγράμματα κλπ) εγκαθιστάτε ξεκινώντας με το σύστημα (όταν το στήνετε)...
Εκτός αυτού έχω και δύο τρεις συγκεκριμένες ερωτήσεις :
1.Πως διαχειρίζεστε το λογισμικό; Υπάρχει το Kpackage kit. Δουλεύει καλά; Δεν θέλω να πέσω στη λούμπα που πέφτουν αυτοί που ξεκινούν linux από windows και μεταφέρουν το λογισμικό τους για λόγους συνήθειας. Θέλω κατά το δυνατόν native λογισμικό (με την έννοια των qt βιβλιοθηκών και εφαρμογών και όχι gtk, όσο γίνεται). Πχ βρήκα τον ωραιότατο Krusader αντί του επίσης ωραιότατου gtk meld.
2.Ποιόν browser χρησιμοποιείτε; Παίζει καλά ο Konqueror; Δεν είμαι και πολύ των add-ons αλλά το noscript και το adblock flashblock ή αντίστοιχες λειτουργίες θα τις ήθελα.
3.Πως επιτυγχάνεται η αλλαγή θέματος για όλες τις εφαρμογές; Μέχρι τώρα το open office παίζει σε light θέμα ενώ κατά τα άλλα έχω σκοτεινά θέματα.
4.Και τελος. Πως διαχειρίζεστε την taskbar. Τα μεγάλα και πολλά εικονίδια χρησιμοποιούν πολύ χώρο και εγώ συνήθως έχω πολλά παράθυρα ανοιχτά ταυτόχρονα. Ως τώρα με βόλευε το διπλό gnome panel όπου είχα άπειρα εικονίδια στο πάνω και όλη τη μπάρα κάτω σχεδόν ελεύθερη. Τώρα θα αλλάξω συνήθεια αλλά πως γίνεται αυτό λίγο να διευκολυνθεί;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις. Εχω διαβάσει τον οδηγό ρύθμισης επιφάνειας εργασίας του KDE 4.2 που βρίσκεται αλλού στο φόρουμ. Θα ήθελα απαντήσεις στα παραπάνω αλλά και κάποιες συμβουλές για το τι κάνετε όταν ξεκινάτε ένα νέο σύστημα Kubuntu. Τι θεωρείτε απαραίτητο ή/και απλά πολύ πρακτικό.
Αυτό που θέλω είναι να μου πείτε, όσοι το χρησιμοποιείτε, είναι τι ρυθμίσεις κάνετε και τι εργαλεία (προγράμματα κλπ) εγκαθιστάτε ξεκινώντας με το σύστημα (όταν το στήνετε)...
Εκτός αυτού έχω και δύο τρεις συγκεκριμένες ερωτήσεις :
1.Πως διαχειρίζεστε το λογισμικό; Υπάρχει το Kpackage kit. Δουλεύει καλά; Δεν θέλω να πέσω στη λούμπα που πέφτουν αυτοί που ξεκινούν linux από windows και μεταφέρουν το λογισμικό τους για λόγους συνήθειας. Θέλω κατά το δυνατόν native λογισμικό (με την έννοια των qt βιβλιοθηκών και εφαρμογών και όχι gtk, όσο γίνεται). Πχ βρήκα τον ωραιότατο Krusader αντί του επίσης ωραιότατου gtk meld.
2.Ποιόν browser χρησιμοποιείτε; Παίζει καλά ο Konqueror; Δεν είμαι και πολύ των add-ons αλλά το noscript και το adblock flashblock ή αντίστοιχες λειτουργίες θα τις ήθελα.
3.Πως επιτυγχάνεται η αλλαγή θέματος για όλες τις εφαρμογές; Μέχρι τώρα το open office παίζει σε light θέμα ενώ κατά τα άλλα έχω σκοτεινά θέματα.
4.Και τελος. Πως διαχειρίζεστε την taskbar. Τα μεγάλα και πολλά εικονίδια χρησιμοποιούν πολύ χώρο και εγώ συνήθως έχω πολλά παράθυρα ανοιχτά ταυτόχρονα. Ως τώρα με βόλευε το διπλό gnome panel όπου είχα άπειρα εικονίδια στο πάνω και όλη τη μπάρα κάτω σχεδόν ελεύθερη. Τώρα θα αλλάξω συνήθεια αλλά πως γίνεται αυτό λίγο να διευκολυνθεί;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις. Εχω διαβάσει τον οδηγό ρύθμισης επιφάνειας εργασίας του KDE 4.2 που βρίσκεται αλλού στο φόρουμ. Θα ήθελα απαντήσεις στα παραπάνω αλλά και κάποιες συμβουλές για το τι κάνετε όταν ξεκινάτε ένα νέο σύστημα Kubuntu. Τι θεωρείτε απαραίτητο ή/και απλά πολύ πρακτικό.