Δημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2008, 20:48
από panagiotis
Όχι δεν είναι αυτό.Τα παράθυρα (του mozilla ή όποιο άλλο παράθυρο έχω ανοικτό) όταν το κάνω minimize είναι στη μπάρα κανονικά.Εγώ μιλάω για εφαρμογές όπως το skype,pidgin πχ που μετα την εκκίνηση τους όταν κάνεις minimize τρέχουν κανονικά και βλέπεις το εικονίδιο πάνω στη μπάρα σε σμίκρυνση.