Δημοσιεύτηκε: 27 Σεπ 2010, 11:45
από pros
sokoban4ever έγραψε:εικόνα (screencapture) πχ στο imagesack να δούμε καλύτερα

Πολλοί μπορεί να είναι οι λόγοι, του προβλήματος και επιπλέον να εμφανίζεται με διαφορετικά συμπτώματα...
Για να μπορέσει κάποιος να βοηθήσει, με κριτήριο πρέπει να δει, τουλάχιστον πως φαίνεται ο πίνακας εφαρμογών.

Υπάρχει και η λύση, πονάει κεφάλι - κόψει κεφάλι, που τις πιο πολλές φορές (όχι πάντα) λύνει το πρόβλημα.
Επαναφορά του πίνακα εφαρμογών στην αρχική (προκαθορισμένη) κατάσταση.

  • Κώδικας: Επιλογή όλων
    rm -r ~/.gconf/apps/panel

    ή αφαίρεση-μετακίνηση του φακέλου /home/username/.gconf/apps/panel

  • Αποσύνδεση από την συνεδρία και στην συνέχεια επανασύνδεση σε αυτήν
Κρατάμε αντίγραφο του φακέλου panel για να μπορέσουμε να επαναφέρουμε ή να μελετήσουμε την κατάσταση σε περίπτωση που χρειαστεί...