Δημοσιεύτηκε: 28 Οκτ 2010, 00:04
από medigeek
yiannis66 έγραψε:βρήκα ενναλακτική λύση από το http://ppa.launchpad.net/gwibber-daily/ppa/ubuntu

Θα σου έλεγα να αφαιρέσεις αυτό το ppa, έχει μόνο τα πακέτα για το gwibber (status.net/twitter client), τίποτα άλλο.