Δημοσιεύτηκε: 28 Οκτ 2010, 16:55
από MakisM1
Εγω χρησιμοποιω ενα screenlet (Weather Channel) για τον καιρο. Ειναι κατι σαν τα widgets του KDE και μου δινει και προγνωση. (Ο κωδικας για την Αθηνα ειναι GRΧΧ0004)

Εικόνα