Δημοσιεύτηκε: 28 Οκτ 2010, 16:55
Εγω χρησιμοποιω ενα screenlet (Weather Channel) για τον καιρο. Ειναι κατι σαν τα widgets του KDE και μου δινει και προγνωση. (Ο κωδικας για την Αθηνα ειναι GRΧΧ0004)


To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
