Δημοσιεύτηκε: 18 Απρ 2011, 00:22
από ANDREAS122
εγω δοκίμασα το unity και δεν μου άρεσε, δεν μπορούσα να το παραμετροπήσω στα μέτρα μου και μου φάνηκε πολύ έτοιμο και δεν μπορούσα εύκολο να το αλλάξω. επιπλέον αν τα εφε δεν λειτουργούν γίνετε ακόμα ποιο βλακεία, δεν είμαι κολλημένος απλά δεν μου αρέσει καθόλου γιατι το δοκίμασα, ουτε η μπαρα στα αριστερα μου αρέσει, το θέλω στο κάτω μέρος. εύχομαι να αλλάξουν γνώμη αυτοί εκεί πέρα και να βάλουν το κλασικό(ή τουλάχιστον ως προεπιλογή). το unity μοιάζει σαν αποτυχημένη διανομή του gnome, δεν έχουμε όλοι netbook.