Δημοσιεύτηκε: 21 Απρ 2011, 16:36
simosx έγραψε:Στη μετάφραση που κάνουμε (και ολοκληρώσαμε) για το Unity, είδαμε ότι υπάρχει επιλογή για ενεργοποίηση και του κλασσικού GNOME, για όσους είναι ρετρό
Οπότε, υπάρχουν και οι δύο επιλογές σε Ubuntu 11.04.
Μπράβο σε όλους σας!
@simosx
viewtopic.php?f=14&t=15454&start=220#p179012
viewtopic.php?f=14&t=15454&start=250#p180170
Φυσικά το δεύτερο link ισχύει πλέον και στο unity!
Όπως εδώ:
viewtopic.php?f=14&t=15454&start=330#p182031
Με μερικά προβληματάκια βέβαια,αλλά στην σταθερή έκδοση πιστεύω θα έχουν φτιάξει!
Και αντί να γράψω κύβος και unity μαζί ,έγραψα compiz και unity μαζί