Δημοσιεύτηκε: 21 Απρ 2011, 16:36
από Macedon
simosx έγραψε:Στη μετάφραση που κάνουμε (και ολοκληρώσαμε) για το Unity, είδαμε ότι υπάρχει επιλογή για ενεργοποίηση και του κλασσικού GNOME, για όσους είναι ρετρό ;-)
Οπότε, υπάρχουν και οι δύο επιλογές σε Ubuntu 11.04.

Μπράβο σε όλους σας! :clap:

@simosx :P ;)
viewtopic.php?f=14&t=15454&start=220#p179012
viewtopic.php?f=14&t=15454&start=250#p180170

Φυσικά το δεύτερο link ισχύει πλέον και στο unity! :)

Όπως εδώ:
viewtopic.php?f=14&t=15454&start=330#p182031

Με μερικά προβληματάκια βέβαια,αλλά στην σταθερή έκδοση πιστεύω θα έχουν φτιάξει! :thumbup:
Και αντί να γράψω κύβος και unity μαζί ,έγραψα compiz και unity μαζί :roll: