Δημοσιεύτηκε: 25 Αύγ 2011, 20:38
στο system settings εχει επιλογη appearance δηλαδη πως να ειναι τα παραθυρα κλπ κλπ

ενω εχω κανει τη ρυθμιση στο dust sand,μερικες φορες οταν ανοιγω τον υπολογιστη με βαζει σε αλλη ρυθμιση

ενω εχω κανει τη ρυθμιση στο dust sand,μερικες φορες οταν ανοιγω τον υπολογιστη με βαζει σε αλλη ρυθμιση