Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2011, 14:09
Πως το βαζω στα προγραμματα εκκινησης?
Ποια καινουρια εκδοση να βαλω?Δεν καταλαβαινω...
Ποια καινουρια εκδοση να βαλω?Δεν καταλαβαινω...
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/