Δημοσιεύτηκε: 15 Οκτ 2011, 14:56
το fedora εχει το gnome-shell,οποτε και εκει θα βρεις τα προβληματα που ελεγες ποιο πανω για την μπαρα στα αριστερα σου και λοιπα?
δεν θα σου προσφερει τιποτα το διαφορετικο
τελος παντων,κανε οτι νομιζεις φιλε
δεν θα σου προσφερει τιποτα το διαφορετικο
τελος παντων,κανε οτι νομιζεις φιλε