Δημοσιεύτηκε: 16 Οκτ 2011, 00:12
από emmsarris
Γειά χαρά παιδιά. Πάνω που είχα μάθει να ψιλοχειρίζομαι τα θέματα του gnome2 ήρθε το gnome 3 και φτού κι απ'την αρχή. Έτσι λοιπόν, δείτε λίγο τις παρακάτω εικόνες. Η αριστερή είναι με adwaita και η δεξιά με radiance.
Ξέρει κανείς πως θα κάνω στο radiance/ambiance με στρογγυλεμένες άκρες το επιλεγμένο αρχείο;