Δημοσιεύτηκε: 17 Οκτ 2011, 23:09
από energeiakos
Εντάξει το έλυσα.

Για να ενεργοποιήσεις το δεξί κλικ του ποντικιού μετά από λίγη ώρα ακίνητο πας στο terminal και εκτελείς:
Κώδικας: Επιλογή όλων
mousetweaks --ssc


Για να το απενεργοποιήσεις:
Κώδικας: Επιλογή όλων
mousetweaks -ssc