Δημοσιεύτηκε: 17 Οκτ 2011, 23:09
Εντάξει το έλυσα.
Για να ενεργοποιήσεις το δεξί κλικ του ποντικιού μετά από λίγη ώρα ακίνητο πας στο terminal και εκτελείς:
Για να το απενεργοποιήσεις:
Για να ενεργοποιήσεις το δεξί κλικ του ποντικιού μετά από λίγη ώρα ακίνητο πας στο terminal και εκτελείς:
- Κώδικας: Επιλογή όλων
mousetweaks --ssc
Για να το απενεργοποιήσεις:
- Κώδικας: Επιλογή όλων
mousetweaks -ssc