Δημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2011, 22:22
από polaroid
Γειά σας.Χρησιμοποιώ τη διανομή 11.10 και θα ήθελα να ρωτήσω εάν μπορώ και πως να βάλω ένα εικονίδιο (blinky μου φαίνεται λέγεται) που δείχνει όταν είμαι σε σύνδεση ότι αποστέλλω ή δέχομαι δεδομένα-όπως αυτό που έχουν τα χρ-.Από ότι είδα στη διανομή υπάρχει μόνο αυτό που σου δείχνει την ένταση σήματος του wireless.Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη :)