Δημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2011, 22:22
Γειά σας.Χρησιμοποιώ τη διανομή 11.10 και θα ήθελα να ρωτήσω εάν μπορώ και πως να βάλω ένα εικονίδιο (blinky μου φαίνεται λέγεται) που δείχνει όταν είμαι σε σύνδεση ότι αποστέλλω ή δέχομαι δεδομένα-όπως αυτό που έχουν τα χρ-.Από ότι είδα στη διανομή υπάρχει μόνο αυτό που σου δείχνει την ένταση σήματος του wireless.Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη 