Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2011, 18:13
καλησπερα σε ολους,εδω και μια εβδομαδα εκανα πληρη εγκατασταση 11.10 ομως δεν μπορω να βρω πως μπορω να αλλαξω τη φωτεινοτητα της οθονης,μπορει να βοηθησει καποιος? Ευχαριστω προκαταβολικα
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/