Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2011, 18:13
από lepidas
καλησπερα σε ολους,εδω και μια εβδομαδα εκανα πληρη εγκατασταση 11.10 ομως δεν μπορω να βρω πως μπορω να αλλαξω τη φωτεινοτητα της οθονης,μπορει να βοηθησει καποιος? Ευχαριστω προκαταβολικα