Δημοσιεύτηκε: 13 Νοέμ 2011, 20:52
emmsarris έγραψε:κάτι παίζει πάλι με αυτό το ρημάδι το πορτοφόλι..?
Το kwallet μπορείς να το απενεργοποιήσεις τελείως, εγώ δεν το χρησιμοποιώ
.emmsarris έγραψε:Παίζω μερικά τραγούδια και μόλις κλείσω τον Amarok, εσχάτως το παρατήρησα και στον Clementine, κολλάει το άπαν σύμπαν!
Τι phonon backend; δοκίμασε να αλλάξεις μεταξύ vlc και gstreamer
emmsarris έγραψε:Αν κάνω αποσύνδεση, χάνει τις ρυθμίσεις των γραμματοσειρών
Νομίζω είναι του kubuntu αυτό το bug, δεν παίρνω και όρκο όμως... Τσίγκλισε κανέναν developer...
emmsarris έγραψε:Έχω απεγκαταστήσει τον rekonq, και όταν πάω στις ρυθμίσεις του kdm να αναζητήσω θέμα, επιμένει να καλεί το rekonq
Στις ρυθμίσεις συστήματος κάπου έχει να επιλέξεις προεπιλεγμένα προγράμματα, μεταξύ τους και περιηγητή.
emmsarris έγραψε:Γιατί δε μπορώ να αλλάξω και να βάλω το δικό μου θέμα και γραμματοσειρές και στις εφαρμογές που τρέχω ως υπερχρήστης (πχ kdesudo dolphin,kate κλπ);
Δεν έχω ιδέα