Δημοσιεύτηκε: 06 Μάιος 2012, 11:14
ALdaperan έγραψε:paok1997 έγραψε:ευχαριστώ για τον χρόνο σας
Αυτή η "μπάρα" ονομάζεται Unity Launcher
Αν το έλεγες έτσι θα καταλαβαίναμε και δε θα χρειαζόταν screenshot
εγώ δεν ήξερα πως λεγόταν τώρα που το ξέρω θα το αναφέρω σωστά