Δημοσιεύτηκε: 06 Μάιος 2012, 11:14
από paok1997
ALdaperan έγραψε:
paok1997 έγραψε:ευχαριστώ για τον χρόνο σας

Αυτή η "μπάρα" ονομάζεται Unity Launcher
Αν το έλεγες έτσι θα καταλαβαίναμε και δε θα χρειαζόταν screenshot

εγώ δεν ήξερα πως λεγόταν τώρα που το ξέρω θα το αναφέρω σωστά