Δημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2012, 10:56
Ο startup-manager έχει καταργηθεί από τη 12.04?
δεν υπάρχει στο κέντρο λογισμικού ούτε στο synaptic!
δεν υπάρχει στο κέντρο λογισμικού ούτε στο synaptic!
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/