Δημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2012, 23:58
από joe iwannou
Εγω δεν το εχω επεξεργαστει ακομα.Αυτες τις μερες θα το μελετησω και θα γραψω εντυπωσεις.
Αν το εχει δοκιμασει κανεις αλλος ας μας πει εντυπωσεις
Δες τις ρυθμισεις που εχει

Off topic:
Αν και δεν με ενθουσιαζει σαν περιβαλλον, προτιμω το Mate