Δημοσιεύτηκε: 14 Μάιος 2012, 13:42
Δημήτριος έγραψε:Είμαι σε περιβάλλον GNOME, ξέχασα να το αναφέρω.
Πως ακριβώς χρησιμοποιείς το GNOME; Εγκατέστησες το gnome-session-fallback; το gnome-panel; το gnome-shell;
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
Δημήτριος έγραψε:Είμαι σε περιβάλλον GNOME, ξέχασα να το αναφέρω.