Δημοσιεύτηκε: 14 Μάιος 2012, 13:42
από simosx
Δημήτριος έγραψε:Είμαι σε περιβάλλον GNOME, ξέχασα να το αναφέρω.


Πως ακριβώς χρησιμοποιείς το GNOME; Εγκατέστησες το gnome-session-fallback; το gnome-panel; το gnome-shell;