Δημοσιεύτηκε: 26 Μάιος 2012, 20:45
από vi35194
Μετα την επανεγκατασταση το προβλημα συνεχιζεται. Ενω δειχνουν να λειτουργουν κανονικα ολα τα προγραμματα που ανοιγω, τιποτα δεν εμφανιζεται στην οθονη παρα μονο στην μπαρα εργασιας. Ακομα και τα κουμπια στην πλαινη μπαρα μπορω να τα ανοιξω αλλα οχι να τα δω. Η οθονη ειναι καλυμενη με λευκο εκτος απο την γραμμη εργαλειων και η μπαρα με μοβ.