Δημοσιεύτηκε: 08 Ιουν 2012, 14:03
από simosx
Πετραν έγραψε:
σιγουρα; γιατί εγω ψαχνοντας και ρωτώντας αλλα ειχα καταλαβει... :oops:
και μου φαινοταν και λογικο, καθως πιστευα πως για απλες απεικονησεις (ΒΙΟS, κονσολα, grub) εβγαζε τα γραφικα η CPU κατευθειαν...


Είναι σημαντικό να αξιολογήσεις τις πηγές των πληροφοριών.
Δες τι άλλα έχουν απαντήσει τα άτομα που ρωτάς για να διαπιστώσεις τι μπορεί να είναι πιο σωστό.
Ό,τι ρωτάς σε φόρουμ, κτλ δεν έρχονται με κάποια εγγύηση, οπότε πρέπει να χρησιμοποιήσεις την κρίση σου για το τι είναι ορθό.