Δημοσιεύτηκε: 08 Ιουν 2012, 16:27
simosx έγραψε:Πετραν έγραψε:Ό,τι ρωτάς σε φόρουμ, κτλ δεν έρχονται με κάποια εγγύηση, οπότε πρέπει να χρησιμοποιήσεις την κρίση σου για το τι είναι ορθό.
Δεν το εμαθα απο φορουμ, αλλά απο συζητηση.
Και με τι GPU εμφανιζε γραφικα ο 386 ή ο 486;