Δημοσιεύτηκε: 08 Ιουν 2012, 16:33
από the_eye
Αυτή είναι η κάρτα γραφικών που είχε ο 8088 μου (8088 -> 80 286 -> 386 -> 486)
Η GPU του είναι το τσιπάκι που γράφει κάθετα CHIPS ;)