Δημοσιεύτηκε: 08 Ιουν 2012, 18:53
από Πετραν
the_eye έγραψε:Η GPU του είναι το τσιπάκι που γράψει κάθετα CHIPS ;)

μαλιστα... :thumbup:

τωρα ομως σχετικα με το προβλημα, πως αλλάζω την αναλυση;