Δημοσιεύτηκε: 08 Ιουν 2012, 18:53
the_eye έγραψε:Η GPU του είναι το τσιπάκι που γράψει κάθετα CHIPS
μαλιστα...
τωρα ομως σχετικα με το προβλημα, πως αλλάζω την αναλυση;
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
the_eye έγραψε:Η GPU του είναι το τσιπάκι που γράψει κάθετα CHIPS