Δημοσιεύτηκε: 08 Ιουν 2012, 19:16
Πετραν έγραψε:simosx έγραψε:Πετραν έγραψε:Ό,τι ρωτάς σε φόρουμ, κτλ δεν έρχονται με κάποια εγγύηση, οπότε πρέπει να χρησιμοποιήσεις την κρίση σου για το τι είναι ορθό.
Δεν το εμαθα απο φορουμ, αλλά απο συζητηση.
Και με τι GPU εμφανιζε γραφικα ο 386 ή ο 486;
Για τον όρο GPU, δες στο http://en.wikipedia.org/wiki/Graphics_processing_unit
όπου αναλύει από που προέκυψε (είναι όρος μάρκετινγκ της NVidia για να αναφερθεί σε κάρτες γραφικών με ισχυρό επεξεργαστή).
Σε AMD/ATI υπάρχει ο όρος VPU.
Οπότε, θα απέφευγα να χρησιμοποιώ τον όρο GPU και θα προτιμούσα τον γενικό όρο Κάρτα γραφικών.
Για GPU μιλάμε κατά βάση για επιτάχυνση γραφικών 3D ή για προγραμματισμό πάνω στην κάρτα γραφικών.
Κάθε υπολογιστής PC που δέχεται οθόνη, έχει μια κάρτα γραφικών.
Ένας υπολογιστής μπορεί να φαίνεται ότι έχει οθόνη αλλά να μην έχει, αν αυτό που βλέπουμε είναι αποτέλεσμα εξόδου μέσω σειριακού καλωδίου, κάτι σαν τα λεγόμενα χαζά τερματικά (dump terminals). Δε νομίζω να κυκλοφορούν τέτοια στην αγορά, και υπήρχαν μέχρι τη δεκαετία του 90'.