Δημοσιεύτηκε: 08 Ιουν 2012, 19:52
Πετραν έγραψε:τωρα ομως σχετικα με το προβλημα, πως αλλάζω την αναλυση;
Την ανάλυση δεν ξέρω πως θα μπορούσες να την αλλάξεις, μπορείς όμως με την εντολή
- Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo dpkg-reconfigure console-setup
να ρυθμίσεις το μέγεθος των γραμματοσειρών σε κάτι που θα σε βολεύει καλύτερα.
Edit: Ένα σύντομο γκούγκλισμα μου βρήκε αυτό→ http://askubuntu.com/questions/18444/how-do-i-increase-console-mode-resolution
Κοίταξε αν σου κάνει.