Δημοσιεύτηκε: 18 Ιουν 2012, 22:27
καλησπέρα,
στο desktop της υπογραφής μου εξαφανίστηκε τόσο η μπάρα του Unity όσο και η πάνω μπάρα πληροφοριών
από προηγούμενα θέματα κατάλαβα μόνο τη λύση:
Πατησε Alt+F2 και γραψε : gnome-panel,
αλλά είναι post του 2010 και δεν ξέρω αν πρέπει να το εγκαταστήσω (έτσι και αλλιώς το Alt+F2 δεν το δέχεται)
έχω μόνο τη ταπετσαρία και το μόνο που με αφήνει είναι δεξί κλίκ
οι τελευταίες αλλαγές που έκανα ήταν η εγκατάσταση ενός conky & ubuntu tweak
ευχαριστώ πολύ
στο desktop της υπογραφής μου εξαφανίστηκε τόσο η μπάρα του Unity όσο και η πάνω μπάρα πληροφοριών
από προηγούμενα θέματα κατάλαβα μόνο τη λύση:
Πατησε Alt+F2 και γραψε : gnome-panel,
αλλά είναι post του 2010 και δεν ξέρω αν πρέπει να το εγκαταστήσω (έτσι και αλλιώς το Alt+F2 δεν το δέχεται)
έχω μόνο τη ταπετσαρία και το μόνο που με αφήνει είναι δεξί κλίκ
οι τελευταίες αλλαγές που έκανα ήταν η εγκατάσταση ενός conky & ubuntu tweak
ευχαριστώ πολύ