Δημοσιεύτηκε: 21 Ιουν 2012, 10:52
Αν και δεν χρησιμοποιώ Ubuntu-2d , το έκανα μόνο και μόνο για να δω αν γίνεται reproduce το πρόβλημα , αλλά όπως θα δεις και στην εικόνα παρακάτω δεν τα κατάφερα. Δεν είδα κάποιο πρόβλημα σκιών κλπ.. ο compositing manager είναι ενεργοποιημένος με το Ubuntu tweak , όπως αναφέρεις . Τα στοιχεία του συστήματος είναι στην υπογραφή.
Το μόνο ίσως διαφορετικό είναι πως χρησιμοποιώ ένα custom ambience θέμα , συγκεκριμένα αυτό --> OneiricAmbience γιατί θέλω dark τα μενού στο δεξί κλικ.
Ότι άλλο θες να τεστάρω , πες μου.
Το μόνο ίσως διαφορετικό είναι πως χρησιμοποιώ ένα custom ambience θέμα , συγκεκριμένα αυτό --> OneiricAmbience γιατί θέλω dark τα μενού στο δεξί κλικ.
Ότι άλλο θες να τεστάρω , πες μου.