Δημοσιεύτηκε: 30 Ιουν 2012, 00:41
από Learner
fkol k4 έγραψε:Αν ναι, τότε δεν είναι δυνατόν να πάνε δεξιά τα κουμπιά, εκτός αν καταργήσεις το globalmenu


Χμμ.. ούτε αυτό γίνεται. Το globalmenu έχει σχέση με το μενού της εφαρμογής και το merge στην μπάρα.. όχι με τα κουμπιά. Αυτά πάλι εμφανίζονται αριστερά (όταν δλδ έχει γίνει μεγιστοποίηση). Δοκιμασμένο :)