Δημοσιεύτηκε: 12 Αύγ 2012, 15:19
από NikosKallithea
Παιδια να κανω μια ερωτηση για τα 12.4, η μπάρα στο κατω μέρος της οθόνης πως εμφανίζεται;

Sorry αν εχει ξαναειπωθεί