Δημοσιεύτηκε: 12 Αύγ 2012, 15:19
Παιδια να κανω μια ερωτηση για τα 12.4, η μπάρα στο κατω μέρος της οθόνης πως εμφανίζεται;
Sorry αν εχει ξαναειπωθεί
Sorry αν εχει ξαναειπωθεί
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/