Δημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2012, 22:26
από Alexandros
Επειδή με τον Xscreesaver δεν έκανα δουλειά, κατέβασα και εγκατέστησα τον gnome-screesaver. Όμως δεν βρίσκω πώς να του περάσω το electric sheep που θέλω. Ούτε τίποτε άλλο σχετικό δλδ.