Δημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2012, 22:26
Επειδή με τον Xscreesaver δεν έκανα δουλειά, κατέβασα και εγκατέστησα τον gnome-screesaver. Όμως δεν βρίσκω πώς να του περάσω το electric sheep που θέλω. Ούτε τίποτε άλλο σχετικό δλδ.
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/