Δημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2012, 21:40
από vaggos773
τελικα περασα τους κλειστους driver καλη και η ανοιχτη αλλα προβλημα μεγαλο στης θερμοκρασιες δεν επεφτε κατω απο τους 70 βαθμους με τιποτα μολις περασα τους κλειστους driver 12.10 αυτη τη στιγμη που γραφω ειμαι στους 46 πολλη μεγαλη διαφορα να σε καλα sotos21 πολλη ωραιο ποστ και πολλη κατατοπιστικο thanks