Δημοσιεύτηκε: 11 Ιαν 2009, 15:35
από ftso
Κοίταξε στις γενικές ρυθμίσεις (general) του compiz να βρεις κάποια ρύθμιση που έχει την λέξη Focus ή Εστίαση...
Δυστυχώς δεν τρέχω compiz για να βοηθήσω περισσότερο.