Δημοσιεύτηκε: 22 Δεκ 2012, 01:54
kαλησπερα.
εγκατεστησα προσφατα σε ενα παλιο φορητο ,το ubuntu 12,10 μαζι με χρ.
ενω η εγκατασταση πηγε καλα,ζητησε επανεκκινηση και ανοιξε η οθονη υποδοχης οπου δινεις κωδικο και χρηστη.ενω σε αυτη την οθονη υπαρχει το πανελ,οταν μπω στην επιφανεια εργασιας,δεν υπαρχει το πανελ,ουτε το unity,ουτε δουλευουν συντομευσεις για τερματικο.Μονο ο κερσορας του ποντικιου και ctrl-alt-del.
kαι με χρηστη επισκεππτη το ιδιο κανει.εχετε καποια ιδεα?ειναι η τριτη φορα που εκανα φορματ και εγκατασταση τα δυο λειτουργικα.
εγκατεστησα προσφατα σε ενα παλιο φορητο ,το ubuntu 12,10 μαζι με χρ.
ενω η εγκατασταση πηγε καλα,ζητησε επανεκκινηση και ανοιξε η οθονη υποδοχης οπου δινεις κωδικο και χρηστη.ενω σε αυτη την οθονη υπαρχει το πανελ,οταν μπω στην επιφανεια εργασιας,δεν υπαρχει το πανελ,ουτε το unity,ουτε δουλευουν συντομευσεις για τερματικο.Μονο ο κερσορας του ποντικιου και ctrl-alt-del.
kαι με χρηστη επισκεππτη το ιδιο κανει.εχετε καποια ιδεα?ειναι η τριτη φορα που εκανα φορματ και εγκατασταση τα δυο λειτουργικα.