Δημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2013, 15:23
dgtfeargr έγραψε:Τελικά είμαι αρκετά αρχάριος διότι από κεκτημένη ταχύτητα δεν έκανα log out και log in ξανά!Ευχαριστώ!
Χμ, δεν το ανέφερα αυτό, και εγώ.
Πιστεύω τώρα είσαι οκ!
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
dgtfeargr έγραψε:Τελικά είμαι αρκετά αρχάριος διότι από κεκτημένη ταχύτητα δεν έκανα log out και log in ξανά!Ευχαριστώ!