Δημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2013, 15:23
από Qdata
dgtfeargr έγραψε:Τελικά είμαι αρκετά αρχάριος διότι από κεκτημένη ταχύτητα δεν έκανα log out και log in ξανά! :P Ευχαριστώ!


Χμ, δεν το ανέφερα αυτό, και εγώ. :shh: :silent:
Πιστεύω τώρα είσαι οκ! :thumbup: Καλή συνέχεια!