Δημοσιεύτηκε: 16 Μάιος 2013, 13:53
από topmail
joe iwannou έγραψε:Μπορείς να αλλάξεις τις διαστάσεις των εικονιδίων με δεξί κλικ πάνω τους.

οχι γιατι αυτο θα το κανω καθε φορα που βγαζω κατι στην επειφανεια εργασιας συν οτι τα γραμματα στο 100% ειναι παλι πολυ μεγαλα.